Časté dotazy – FAQ

 

Vážený zákazníku,

na této stránce jsme pro vás připravili odpovědi na často kladené otázky. V případě, že zde nenaleznete požadovanou informaci, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na telefonním čísle 730 133 218
nebo e-mailové adrese: info@expresskuryr.cz od pondělí do neděle od 7:00 do 20:00 hodin

V souvislosti s množícími se dotazy na vztah námi poskytovaných služeb a druhé vlny EET bychom Vás chtěli informovat, že na námi poskytované služby, a to ani na služby spojené s inkasem dobírek, se EET nevztahuje.

  • Našim cílem je zvýšit kvalitu poskytování zásilkových služeb v České republice. Věříme, že Vám naše služby přinesou nejen finančí úlevu, ale odprostí Vás od zdlouhavého čekání ve frontách na poště. Přijedeme kamkoliv po celé ČR/SR a odvezeme zásilku příjemci

  • Doručujeme jak v rámci celé České republiky, tak i na Slovensko.

  • Ceník je dostupný na našich webových stránkách. Při pravidelném zasílání nabízíme smluvní ceny, stačí nás kontaktovat emailem na info@expresskuryr.cz a vytvoříme Vám individuální nabídku.

  • Zásilka po Praze je odvezena ihned na místo, a po celé ČR do 24h.

  • Zaplatit můžete v hotovosti kurýrovi při převetí zásilky, nebo bankovním převodem.
    Naše číslo účtu pro platbu převodem je vedeno ……

  • Operátor na Vaší žádost je schopen zjistit kde se právě Vaše zásilka pohybuje… Při doručování balíku po celé ČR vás bude kurýr kontaktovat kam má zavést Vaší zásilku

  • U všech reklamací týkajících se zjištěných ztrát, nebo poškození musí být za přítomnosti kurýra sepsán ve dni doručení zásilky Protokol o poškození (škodě).

  • Při doručení předává řidič vozidla adresátovi pečlivě zabalený, přesně a čitelně adresovaný balík.
    Balík bude vydán proti podpisu adresátovi nebo osobám, o nichž se dá podle okolností předpokládat, že jsou oprávněny balík převzít. Především jsou to osoby přítomné v místě adresáta a též osoby, které disponují plnou
    mocí. Doručení zásilky adresát potvrzuje svým podpisem na formuláři, který vystavil expresskurýr nebo jím pověřený přepravce. Řidič vozidla při podpisu požaduje i jméno přejímajícího, které zanese k ostatním údajům do formuláře.
    Až po vyplacení zásilky (jde-li o dobírku) a podepsání dokladu o doručení může adresát krabici otevřít, resp. zkontrolovat její obsah. Pokud zásilku není možné doručit, bude zaevidována a vrácena na adresu odesílatele.

  • Řidiči po domluvě přijedou kamkoli… Do práce, domů nebo i k vám na chatu, jen nám musíte sdělit adresu kde se nacházíte, aby byla zásilka řádně předána.
  • Zasílatel si vymiňuje, aby obsahem přepravované zásilky nebylo následující :
    1) Zásilka obsahuje nebezpečné předměty, nebo předměty které mohou způsobit škody osobám či majetku. Jedná se zejména o : výbušniny, hořlaviny, radioaktivní látky, žíraviny, nebo zapáchající látky, zbraně a munici, a další nebezpečné látky.
    2) Zásilka obsahující drogy, nebo léky a psychotropní látky s vyjímkou předmětů, jež zasílají zákonně k tomu oprávněné instituce pro vědecké nebo zdravotnické učely
    3) Zásilka obsahuje lidské, nebo zvířecí ostatky
    4) Zásilka, která vzhledem ke svému charakteru zněmožňuje realizaci služeb při užití vlastních prostředků a přepravních zařízení
    5) Zásilka má na obalu nebo na viditelné části obsahu nápisy nebo kresby porušující zákon
    6) Zásilka je zabalena tak, že by mohla ušpinit nebo jinak poškodit ostatní zásilky
    7) Zásilka, která podle právních předpisů nemůže být přepravována
    8) Předměty a látky lehce poškoditelné, i když je zásilka opatřena označením, že se jedná o takovéto zboží
    9) Vzhledem k ustanovení poštovního zákona je jejich přeprava zakázána, nebo zákon stanoví poskytování některých služeb výhradně veřejným operátorem (č. 29/2000 Sb.).

Kontakt

E-mail: info@expresskuryr.cz
Phone: +420 730 133 218

Adresa

Žufanová 1094/12
Praha 17 – Řepy
Česká republika

Online objednávka

** Po odeslání objednávky Vás bude kontaktovat co nejbližší době operátor k potvrzení objednávky.